Anttilan koulun vanhempainkerho ry.

Kotipesä

Ilmoitustaulu

Talvipäivä

Vanhempien ja koulun päivä

Anttilan koulu 50 vuotta

Toimimme ja tuemme

Luokkien oma toiminta

Kirjoita meille

Takatasku

Anttilan koulun vanhempainkerho järjestää perinteitä vaalien joka vuoden helmikuun toisena sunnuntaina Talvipäivä-tapahtuman. Talvipäivästä on tullut jo eräänlainen instituutio; sitä osataan odottaa jo laajemminkin Järvenpäässä. Talvipäivä on Anttilan koulun väen yhteinen voimainponnistus ja konkreettinen näyttö siitä, mitä saadaan aikaan puhaltamalla yhteen hiileen!

Useana syksynä olemme kokoontuneet yhteen Euroopan vanhempien ja koulun päivän merkeissä. Teemoina ovat olleet mm. Tanssi, Tulevaisuus ja kestävä kehitys sekä Liikunta ja terveelliset elämäntavat. Vuoden 2009 teemana olivat lastenoikeudet YK:n lastenoikeuksien 20-vuotisjuhlavuoden kunniaksi.

Vuonna 2007 Anttilan koulu täytti 50 vuotta. Vanhempainkerho oli mukana juhlan järjestämisessä ja toteuttamisessa.

Jokainen luokka järjestää lisäksi omia tapahtumiaan, retkiä, askarteluiltoja, pikkujouluja jne. Aktiiviset vanhemmat ovat monessa mukana, niin koulun arjessa kuin juhlassakin.

Tulosta tämä sivu / Print this page

© Järvenpään Anttilan koulun vanhempainkerho ry.
Palvelun tarjoaa Opintoverkko Oy:n www-sivupalvelu.
Tekninen toteutus Tuomo-Media, 2002-2003